tirsdag 15. mai 2007

Tikka

16. mars i det Herrens år 2007 etter Kristus blei eg tikka. Eg ønske ikkje å ver någen gledesdrepar (forde om fristelsen va stor), så eg tar leken på alvor. Som dokke ser har det tatt tid (60 på mandag dager) å finna ud ka som ska seias. Men her komme det, seks fakta om meg. Vær så god!

Kvar gong eg pusse tennene, så kjennes det du som eg har maur i nasen. Eg har hatt dette ”problemet” siden eg va liden. Litt plagsomt…

Eg har lest Ringenes Herre to gonge. Den andre gongen eg leste den noterte eg itte kvert kapittel for å få med meg handlingen skikkelig.

Eg elske ”Rosa Helikopter”. Eg bler gla kver gong eg hørre den sangen. Når andre snakke nedlatane om han e eg bare stille, for eg har ikkje et vont ord å sei om den sangen.

Mitt favorittsted i Oslo e ein gravplass.

Når eg spise nonstop må eg spisa to og to nonstop så har same farge.

Eg lige folk som blunke te meg. Jenter, som guttar. Det e någe veldig koselig med blunking.

10 kommentarer:

Ragnhild sa...

hehe,morsomme pkt.:)d enese urovekkende va d me gravplassen;).

Hp virkelig ikkje du sitte inne som meg å lese på en dag som denne.

Gratulerer me dagen, venn. Hils kongen og prinsesse Ingrid -Aleksandra fra meg:)enjoy. Å husk å spis mange is...

klemklem

Maria sa...

;) ;) ;) (blunk fra meg) å i et rosa helikopter vil jag fara häm til deg (med forbehold om dårlig svensk staving)...

Anonym sa...

Så fiiin blogg du har, Anette:) Den va faktisk vældi Anette og. Gjennomtænkt og estetisk, åsså D navnet da! Glimt av sommerfugl, ja du kun itj ha funne nå my likar:) E lægg d t blogglista mi e, sia du æ min gode vænn og meddisippel! Glad ti d, snuppa! Klæm frå Siri

Jan-Eivind sa...

Du er visst dypere enn jeg har trodd, Anette :)
Men du er jo en VU`er så egentlig er det ikke så rart..
Har lagd meg blogg i dag jeg òg..

klem

Anette sa...

Oioi...
Så gøy å få kommentar av "nye" bloggera, og trofaste gamle. Glede meg te å sjekka ud bloggane dokkas, Siri og Jan Eivind =)

Maria sa...

Gled deg Anette seie eg bare. Gled deg.

Ka har eg gjort i dag? Hatt eksamen...

Camilla Kristiine sa...

Hei og hå.Hva skjer a....????
Har isje hørt i fra deg...grodd fast på gravplassen, eller i bøkene?:)
Savne deg!
KLEM fra ei som e gla i deg!

Emilie sa...

Anette jo!! Åå, nå ble jeg glad! :) Så artig å lese bloggen din! Følger med fremover her jeg vettu! Blogg er en genial oppfinnelse.. Hehe! Håper alt er bra med deg!!

Stor klem og masse blunk!! ;););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););)

Emilie sa...

Så fint navn på bloggen forresten:)

Anette sa...

Takk for mange blunk,
det sette eg pris på :)